Presentació del canal del Re-Pas
5 participantes
Página 1 de 1.
Presentació del canal del Re-Pas
Molt bona vesprada (matí, mig dia, nit, matinà o quan estigues llegint açò). El meu nom és Luismi Ferrer i soc el director del programa “El Re-Pas” que pots escoltar totes les vesprades de 3 a 5 en vila-realparla.com o en la 92.5 de la F.M.
La meva intenció, per a tots els que entreu en aquest foro, es que continuem les nostres tertúlies i seccions durant les 24 hores al dia. Jo, com a administrador, m'encarregaré de penjar “temetes” diàriament per a que vosaltres digueu la vostra opinió.
Una cosa si que ha de quedar clara. Aquesta pàgina ha de ser un lloc plural i lliure on cadascú pot dir la seva opinió, sense ningun tipus de censura. Això si, sense faltar al respecte ni a altres visites, ni a personatges públics ni a polítics. De lo contrari me tocarà traure la vara i igual tinc que marcar-vos-la al “culet virtual”. De la mateixa forma, també acceptaré critiques constructives per a millorar el programa, ja que en definitiva es fa per a vosaltres.
Per a acabar, també us podeu dirigir a qualsevol dels nostres col·laboradors; ja siga una recomanació de cinema, de teatre o un repte per al record Guines... Ells us respondran molt agraïts, espere.
Ja estic pendent de les vostres respostes i valoracions. Molts besets a tots i ja sabeu, ens escoltem totes les dies de 3 a 5 en vila-realparla.com
La meva intenció, per a tots els que entreu en aquest foro, es que continuem les nostres tertúlies i seccions durant les 24 hores al dia. Jo, com a administrador, m'encarregaré de penjar “temetes” diàriament per a que vosaltres digueu la vostra opinió.
Una cosa si que ha de quedar clara. Aquesta pàgina ha de ser un lloc plural i lliure on cadascú pot dir la seva opinió, sense ningun tipus de censura. Això si, sense faltar al respecte ni a altres visites, ni a personatges públics ni a polítics. De lo contrari me tocarà traure la vara i igual tinc que marcar-vos-la al “culet virtual”. De la mateixa forma, també acceptaré critiques constructives per a millorar el programa, ja que en definitiva es fa per a vosaltres.
Per a acabar, també us podeu dirigir a qualsevol dels nostres col·laboradors; ja siga una recomanació de cinema, de teatre o un repte per al record Guines... Ells us respondran molt agraïts, espere.
Ja estic pendent de les vostres respostes i valoracions. Molts besets a tots i ja sabeu, ens escoltem totes les dies de 3 a 5 en vila-realparla.com
Luismi- Mensajes : 40
Primera posada de pata...
Disculpeu-me tots els que havíeu intentat contestar-me. No se com ho he fet però havia bloquejat aquest missatge. Així que ja sabeu..., s'ha obert la veda... Podeu començar a riu-vos de mi.
Programació emisora.
Deurieu de ficar la programació de l'emissora en algun lloc.
Pacopare- Mensajes : 43
Re: Presentació del canal del Re-Pas
Avui es el primer dia que he pugut escoltar el programa i tinc que sir que m´ha semblat força interesant, ja era hora que hi haguera una alternativa a la que tots coneixem (i jo no dire ). Luismi segueix aixina que ho fas molt be.
xinxan- Mensajes : 30
Moltes gracies per el suport, Xinxan. La intenció es eixa. Seguir creixent i dir el que pensem. Desde vila-real parla sempre diem el mateix, som una radio plural on tot el mon pot dir el que vol, sense tenir en comte els colors politics.
Per cert, moltes gracies també a Pacopare per la seva defensa d'aquest programa en altres foros. Dona gust qual la gent et dona un vot de confiança per fer "algo" en lo que creus. Una altra vegada, moltes gracies.
I per alusions personals, el vostre programa (sempre diré que el Re-pas el presente jo, però el feu vosaltres) mai serà un programa de morbo tipo el caso, però si en la teva provincia asasinen a una dona per violencia de gènere, pense que el tema és masa important com per a deixar-ho pasar. I efectivament, m'equivoque bastant. Agraisc les crítiques i intentaré millorar, però el que no cambiaré serà el meu to a l'hora de fer el programa. Es pot donar informació sense perdre l'humor i la proximitat que tan sols te vila-real parla.com
Per cert, moltes gracies també a Pacopare per la seva defensa d'aquest programa en altres foros. Dona gust qual la gent et dona un vot de confiança per fer "algo" en lo que creus. Una altra vegada, moltes gracies.
I per alusions personals, el vostre programa (sempre diré que el Re-pas el presente jo, però el feu vosaltres) mai serà un programa de morbo tipo el caso, però si en la teva provincia asasinen a una dona per violencia de gènere, pense que el tema és masa important com per a deixar-ho pasar. I efectivament, m'equivoque bastant. Agraisc les crítiques i intentaré millorar, però el que no cambiaré serà el meu to a l'hora de fer el programa. Es pot donar informació sense perdre l'humor i la proximitat que tan sols te vila-real parla.com
Avui segon dia en escoltar el programa, les espectatives que m´avia fet s´han complert, (Chapó) . Solament trobe a faltar un poc mes de participació de la gent (telefon o sms), pot ser encara es massa pronte, Avui m´hau fet ganes de intervindre pero nomes ho puc fer mitjançant l´sms perque a ixes hores estic treballant i no puc cridar per tlf. ni tinc un ordinador al meu abast. Estic prou en sintonia en els tertulians que han intervingut, com et vaig dir en l´anterior missatge, m´agrada aquesta emissora. endavant,
xinxan- Mensajes : 30
Aixó no es problema, Xinxan. Primer de res, perdó per no llegir els teus sms a hora n el programa d'avui (dijous 26), se m'havia pasat completament.
Per una altra banda, si vols fer algun comentari i no pots entrar en directe, sempre ens keda el foro. Deixam un misatge al foro o obri un nou canal i jo el llegiré literalment.
Moltes gracies i espere que seguisques confiant amb nosaltres.
Per una altra banda, si vols fer algun comentari i no pots entrar en directe, sempre ens keda el foro. Deixam un misatge al foro o obri un nou canal i jo el llegiré literalment.
Moltes gracies i espere que seguisques confiant amb nosaltres.
Ha cambiat el xat de la web i ja no me funciona. Tal volta siga per que hem conecte desde un Mac o perque gaste el mozilla. A vore si li pots fer un ull per que hem mola molt lo de escoltar-vos i xarrar pel xat.
J- Mensajes : 3
Estamos solucionando el tema del chat por lo pronto y hasta que tengamos esto solucionado de nuevo ponemos el anterior directamente por el reproductor de radio.
salu2
salu2
Página 1 de 1.