VILA-REAL PARLA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» La música de la "maquineta"
Presentació del canal del Re-Pas EmptyLun Nov 16, 2009 10:03 pm por Lunes

» ¿QUAN COMENÇA RE-PAS?
Presentació del canal del Re-Pas EmptyMiér Sep 30, 2009 10:45 pm por xinxan

» Regreso al rock
Presentació del canal del Re-Pas EmptyMar Sep 22, 2009 11:33 am por Beto

» Fins sempre
Presentació del canal del Re-Pas EmptySáb Jun 20, 2009 12:55 pm por Lunes

» A10 al re-pas
Presentació del canal del Re-Pas EmptyVie Jun 19, 2009 5:56 pm por Forastera

» amb el cul a l'aire
Presentació del canal del Re-Pas EmptyVie Jun 19, 2009 4:44 am por Beto

» Quien dijo crisis ?
Presentació del canal del Re-Pas EmptyMiér Jun 17, 2009 9:20 pm por sotecas

» ATENCION ES PUBLICIDAD ¡¡¡
Presentació del canal del Re-Pas EmptyMiér Jun 10, 2009 8:20 pm por sotecas

» CUANTO TIEMPO LIBRE ¡¡¡¡
Presentació del canal del Re-Pas EmptyMiér Jun 10, 2009 6:46 pm por sotecas

PUBLICIDAD

TODO PARA TU MOVIL
Abril 2024
LunMarMiérJueVieSábDom
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Calendario Calendario

Flujo RSS


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 



Presentació del canal del Re-Pas

5 participantes

Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Presentació del canal del Re-Pas

Mensaje  Luismi Jue Mar 12, 2009 8:31 pm

Molt bona vesprada (matí, mig dia, nit, matinà o quan estigues llegint açò). El meu nom és Luismi Ferrer i soc el director del programa “El Re-Pas” que pots escoltar totes les vesprades de 3 a 5 en vila-realparla.com o en la 92.5 de la F.M.
La meva intenció, per a tots els que entreu en aquest foro, es que continuem les nostres tertúlies i seccions durant les 24 hores al dia. Jo, com a administrador, m'encarregaré de penjar “temetes” diàriament per a que vosaltres digueu la vostra opinió.
Una cosa si que ha de quedar clara. Aquesta pàgina ha de ser un lloc plural i lliure on cadascú pot dir la seva opinió, sense ningun tipus de censura. Això si, sense faltar al respecte ni a altres visites, ni a personatges públics ni a polítics. De lo contrari me tocarà traure la vara i igual tinc que marcar-vos-la al “culet virtual”. De la mateixa forma, també acceptaré critiques constructives per a millorar el programa, ja que en definitiva es fa per a vosaltres.
Per a acabar, també us podeu dirigir a qualsevol dels nostres col·laboradors; ja siga una recomanació de cinema, de teatre o un repte per al record Guines... Ells us respondran molt agraïts, espere.
Ja estic pendent de les vostres respostes i valoracions. Molts besets a tots i ja sabeu, ens escoltem totes les dies de 3 a 5 en vila-realparla.com
Luismi
Luismi

Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 12/03/2009
Edad : 42
Localización : La torre esquerra de Sant Pasqual

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Primera posada de pata...

Mensaje  Luismi Vie Mar 13, 2009 7:45 pm

Disculpeu-me tots els que havíeu intentat contestar-me. No se com ho he fet però havia bloquejat aquest missatge. Així que ja sabeu..., s'ha obert la veda... Podeu començar a riu-vos de mi.
Luismi
Luismi

Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 12/03/2009
Edad : 42
Localización : La torre esquerra de Sant Pasqual

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Programació emisora.

Mensaje  Pacopare Dom Mar 15, 2009 2:24 am

Deurieu de ficar la programació de l'emissora en algun lloc. Embarassed
Pacopare
Pacopare

Mensajes : 43
Fecha de inscripción : 14/03/2009

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Re: Presentació del canal del Re-Pas

Mensaje  xinxan Miér Mar 25, 2009 12:27 am

Avui es el primer dia que he pugut escoltar el programa i tinc que sir que m´ha semblat força interesant, ja era hora que hi haguera una alternativa a la que tots coneixem (i jo no dire ). Luismi segueix aixina que ho fas molt be. I love you
xinxan
xinxan

Mensajes : 30
Fecha de inscripción : 24/03/2009
Edad : 59
Localización : Les solaes

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Re: Presentació del canal del Re-Pas

Mensaje  Luismi Miér Mar 25, 2009 7:28 pm

Moltes gracies per el suport, Xinxan. La intenció es eixa. Seguir creixent i dir el que pensem. Desde vila-real parla sempre diem el mateix, som una radio plural on tot el mon pot dir el que vol, sense tenir en comte els colors politics.
Per cert, moltes gracies també a Pacopare per la seva defensa d'aquest programa en altres foros. Dona gust qual la gent et dona un vot de confiança per fer "algo" en lo que creus. Una altra vegada, moltes gracies.
I per alusions personals, el vostre programa (sempre diré que el Re-pas el presente jo, però el feu vosaltres) mai serà un programa de morbo tipo el caso, però si en la teva provincia asasinen a una dona per violencia de gènere, pense que el tema és masa important com per a deixar-ho pasar. I efectivament, m'equivoque bastant. Agraisc les crítiques i intentaré millorar, però el que no cambiaré serà el meu to a l'hora de fer el programa. Es pot donar informació sense perdre l'humor i la proximitat que tan sols te vila-real parla.com
Luismi
Luismi

Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 12/03/2009
Edad : 42
Localización : La torre esquerra de Sant Pasqual

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Re: Presentació del canal del Re-Pas

Mensaje  xinxan Jue Mar 26, 2009 1:17 am

Avui segon dia en escoltar el programa, les espectatives que m´avia fet s´han complert, (Chapó) . Solament trobe a faltar un poc mes de participació de la gent (telefon o sms), pot ser encara es massa pronte, Avui m´hau fet ganes de intervindre pero nomes ho puc fer mitjançant l´sms perque a ixes hores estic treballant i no puc cridar per tlf. ni tinc un ordinador al meu abast. Estic prou en sintonia en els tertulians que han intervingut, com et vaig dir en l´anterior missatge, m´agrada aquesta emissora. endavant, Basketball
xinxan
xinxan

Mensajes : 30
Fecha de inscripción : 24/03/2009
Edad : 59
Localización : Les solaes

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Re: Presentació del canal del Re-Pas

Mensaje  Luismi Jue Mar 26, 2009 7:29 pm

Aixó no es problema, Xinxan. Primer de res, perdó per no llegir els teus sms a hora n el programa d'avui (dijous 26), se m'havia pasat completament.
Per una altra banda, si vols fer algun comentari i no pots entrar en directe, sempre ens keda el foro. Deixam un misatge al foro o obri un nou canal i jo el llegiré literalment.
Moltes gracies i espere que seguisques confiant amb nosaltres.
Luismi
Luismi

Mensajes : 40
Fecha de inscripción : 12/03/2009
Edad : 42
Localización : La torre esquerra de Sant Pasqual

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Re: Presentació del canal del Re-Pas

Mensaje  J Vie Mar 27, 2009 1:36 pm

Ha cambiat el xat de la web i ja no me funciona. Tal volta siga per que hem conecte desde un Mac o perque gaste el mozilla. A vore si li pots fer un ull per que hem mola molt lo de escoltar-vos i xarrar pel xat.
J
J

Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 12/03/2009

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Re: Presentació del canal del Re-Pas

Mensaje  sotecas Vie Mar 27, 2009 3:57 pm

Estamos solucionando el tema del chat por lo pronto y hasta que tengamos esto solucionado de nuevo ponemos el anterior directamente por el reproductor de radio.


salu2
sotecas
sotecas
Admin

Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 11/03/2009
Edad : 54

http://www.sotecas.es

Volver arriba Ir abajo

Presentació del canal del Re-Pas Empty Re: Presentació del canal del Re-Pas

Mensaje  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Volver arriba Ir abajo

Volver arriba

- Temas similares

 
Permisos de este foro:
No puedes responder a temas en este foro.