Eres de llongo o de mona de pasqua?
+2
xinxan
Luismi
6 participantes
Página 1 de 1.
Eres de llongo o de mona de pasqua?
Nova proposta del Re-Pas. "Ahora que se acercan estas fechas tan entrañables..." Vos propose una pregunta: Que prefereixer berenar en les vesprades de Pasqua, llongo o mona?
Hem serveixen totes les modalitats: relleno de nocilla o nutella, amb cabello, sense ou...
I ja possats, i si no es possar-me molt en la vostra vida, on us la menjareu aquest any.
Com sempre, comence jo. Indiscutiblement jo soc de Mona, "rellena" de nocilla i amb ou. El que pasa es que soc alergis a l'ou, però aixó no és ningún impediment per a trencar-lil a algun conegut al cap.
Aquest any, com ja sabreu els que ens escolteu totes les vesprades, me emportaré un parell de mones a Mallorca, on pasaré les pasques amb les meves chicones del Esportiu Femení jugant un torneig de futbol. Supose que alguna vesprada cambiaré la mona per una ensaimada.
Hem serveixen totes les modalitats: relleno de nocilla o nutella, amb cabello, sense ou...
I ja possats, i si no es possar-me molt en la vostra vida, on us la menjareu aquest any.
Com sempre, comence jo. Indiscutiblement jo soc de Mona, "rellena" de nocilla i amb ou. El que pasa es que soc alergis a l'ou, però aixó no és ningún impediment per a trencar-lil a algun conegut al cap.
Aquest any, com ja sabreu els que ens escolteu totes les vesprades, me emportaré un parell de mones a Mallorca, on pasaré les pasques amb les meves chicones del Esportiu Femení jugant un torneig de futbol. Supose que alguna vesprada cambiaré la mona per una ensaimada.
Luismi- Mensajes : 40
Re: Eres de llongo o de mona de pasqua?
Tinc que reconeixer que una bona mona amb nocilla i ou es una proposta tentadora, pero on estiga un llongo ple a rebosssssssar de crema, mmmmm... (Quina fam m´esta entran).
Aquest any em temo que m´el menjare mirant la mar al meu refugi almassori (el meu segon poble), la crisi ens afecta a tots.
Luismi no t´olvides de la mallorquina, tot un plaer per al paladar.
Aquest any em temo que m´el menjare mirant la mar al meu refugi almassori (el meu segon poble), la crisi ens afecta a tots.
Luismi no t´olvides de la mallorquina, tot un plaer per al paladar.
xinxan- Mensajes : 30
Si mireu la meua panxa vos donareu compter que sóc de mona amb nocilla!!
Beto- Mensajes : 21
Hem comprometo a portar una ensaimaeta de Mallorca. La possaré al congelador aniré traent trosets a la radio per a que aquell que vullga s'arrime i la prove. Esteu tots convidats.
Luismi- Mensajes : 40
jo crec que indiscutiblement a tots ens triomfa més una bona mona de nocilla/xocolate i per supost amb l'ou bollit. Ja ficats propose que luismi ens convide a tots els que hem escrit ací per a menjar-nos lamona en l'ultim programa abans de setmana santa i li trenquem l'ou a ell en directe.
javierin- Mensajes : 1
No mai m'agradat la Nocilla, pero jo recorde que ma mare feia llongos farcits de flam, nomes de pensaro se me fa la boca aigua. Cosa mes bona.
Pacopare- Mensajes : 43
Sincerament jo no sóc ni de llongo ni de pasqua... encara que si li fiques una mica de nocilla me menge la mona sense problemes...
Esta pasqua hi haurà gent que se menjarà una ensaimaeta no???
Esta pasqua hi haurà gent que se menjarà una ensaimaeta no???
Represa- Mensajes : 34
Llongo
Jo la veritat es que soc de tot, tinc mol bona barreta i m'agraden les mones, els llongos, les panaes, els pastissos de confitura i també els de cabell d'angel. En questions de menjar soc un "todoterreno".
Lo més bonic del mon es menjar, beure i no creure.
Lo més bonic del mon es menjar, beure i no creure.
Pacopare- Mensajes : 43
Página 1 de 1.